Catrice Eye Brow Stylist Pencil - Kredka do brwi 040 Don't Let Me Brown, 1,6 g

producent: Catrice
Catrice Eye Brow Stylist Pencil - Kredka do brwi 040 Don't Let Me Brown, 1,6 g
ocena:
Rozmiar
Krótki opis
  • Catrice Eye Brow Stylist PencilKredka do brwi040 Don't Let Me BrownPojemność 1,6 g Długotrwała Bardzo dobra pigmentacja Odporna na rozmazywanie Naturalny efekt Odpowiednio podkreślone brwi stanowią ramę dla makijażu oczu, ale jako samodzielny akcent
Cena
Wysyłka
Sprzedawane po
1szt.
Do koszyka
szt. ()
PEŁEN OPIS

Catrice Eye Brow Stylist Pencil
Kredka do brwi

040 Don't Let Me Brown

Pojemność 1,6 g

  • Długotrwała
  • Bardzo dobra pigmentacja
  • Odporna na rozmazywanie
  • Naturalny efekt

Odpowiednio podkreślone brwi stanowią ramę dla makijażu oczu, ale jako samodzielny akcent są już idealnym wykończeniem całości.

Catrice Eye Brow Stylist Pencil to precyzyjna kredka do stylizacji brwi. Jej odcień idealnie podkreśla i wypełnia brwi dając naturalne wykończenie. Bardzo dobra pigmentacja koloru sprawia, że łatwo się aplikuje, a długotrwała formuła zapewnia nienaganny wygląd stylizacji przez wiele godzin, bez blaknięcia koloru i rozmazywania.

Na jej końcu znajduje się praktyczna szczoteczka, która służy do wyczesania brwi oraz nadmiaru kredki.

Tu sprawdzisz jak prezentuje się produkt.

Parametry techniczne:
Kredki
Do brwi
Długotrwała
dobra pigmentacja
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 21 Średnia ocena: 4.57
Autor: Agnieszka, Miedźna Ocena:
Brwi przy użyciu tej kredki wyglądają bardzo estetycznie. Kolor bardzo fajny - naturalny, przez co mamy ładnie podkreślone brwi, a nie sztuczne kreski. Dodatkowy plus za szczoteczkę do modelowania brwi, co ułatwia także roztarcie kredki, gdy gdzieś się skrzywdzimy i damy jej ciut za dużo...
Autor: Martyna, Warszawa Ocena:
Moja pierwsza kredka do brwi - jeszcze uczę się podkreślać brwi, ale dzięki niej nie zyskuje nienaturalnego efektu. Ładnie podkreśla brwi, kolor dobrze się wpasowuje. :)
Autor: Martyna, Gąbin Ocena:
Kolor kredki mi pasuje. Aplikacja jest łatwa, choć wolę jednak cień do brwi. Minus brak temperówki.
Autor: Karina, Zagórze Ocena:
Jak dla mnie- nic specjalnego. Uzywam cieni do brwii z tej samej firmy i liczylam na fajna pomoc w postaci kredki, jednak sie zawiodlam. Baaardzo zle sie nia rysuje, jest dosc twarda. Jedyna rzecza, ktora mi sie tutaj podoba to szczoteczka..
Autor: Alicja, Kocmyrzów Ocena:
BARDZO naturalna, nawet jeśli mocniej podkreślimy nią brwi. Najlepsza kredka jaką miałam, a szczoteczka jest na prawdę świetna.
Autor: Natalia, Kielce Ocena:
Wracam do niej regularnie, po różnych nietrafionych testach. Jest zwykła - prosta, strugana kredka bez udziwnień. Fajna szczoteczka - od pierwszego użycia nie wyobrażam sobie już podkreślania brwi bez ich wyczesania. Tym, czego brakuje wynika z rodzaju kredki - szybko traci ostry rysik. Wydajność może kompensować tę niedogodność.
Autor: Żaneta, Rybnik Ocena:
Bardzo dobra kredka do brwi o zimnym odcieniu. Idealnie współgra się z kolorem brwi. Trwałość bardzo dobra, utrzymuje się cały dzień! POLECAM! :)
Autor: Magdalena, Ząbki Ocena:
lubie tą kredkę, mogłaby być troche bardziej "chłodna" ale jest ok, nie za twarda, nie za mięka.
Autor: Agnieszka, Urzędów Ocena:
Fajna kredka, moja pierwsza. Ślicznie podkreśla brwi, plus za szczoteczkę z drugiej strony, którą można wyczesać nadmiar produktu. Polecam.
Autor: Marta, Pabianice Ocena:
Całkiem dobra kredka. Odcień udało mi się dobrać prawie idealnie do moich potrzeb. Wygodna w użyciu, plus za grzebyczek na drugiej stronie. Używam jej razem z cieniem do brwi i spełnia moje oczekiwania w 100 %
Autor: Beata, Mielec Ocena:
Bardzo fajna kredka. Mogłaby być bardziej miękka. Kolor ciemnieje po nałożeniu co jest fajne. Szczotka bardzo przydatna.
Autor: Magdalena, Pławniowice Ocena:
ślicznie podkreśla brwi, a przy tym efekt nie jest sztuczny. Długo się utrzymuje. Godna polecenia!
Autor: Irmina, Wojsławice Ocena:
Fajny kolor kredki, bardzo naturalny. Dodatkowym plusem jest szczoteczka do wyczesywania nadmiaru produktu. Polecam!
Autor: Karolina, Poniatowa Ocena:
Idealna pod każdym względem. Kolor, konsystencja nakładanie i fajna szczotka i do tego super cena. Polecam
Autor: Magdalena, Prabuty Ocena:
Zakupiłam ją chyba już 5 raz. Uwielbiam ją, daje piękne wykończenie, brwi nie są przerysowane, łatwo się ją nakłada, nie można sobie nią zrobić krzywdy :)
Autor: Dorota, Warszawa Ocena:
mam 3 kolory i wszystkie uwielbiam :) jedna z najlepszych kredek do brwi jakie kiedykolwiek miałam :) za tę cenę naprawdę warta zakupu
Autor: Paulina, Malbork Ocena:
Idealnie podkreśla brwi. Kredka wytrzymuje cały dzień. Szczotka świetnie rozczesuje brwi i blenduje kolor
Autor: Magdalena, Samborowo Ocena:
Całkiem fajna kredka za niewielkie pieniądze! Grzebyczek jak najbardziej się przydaje- wyczesuje nadmiar produktu oraz jest przyjemny w zetknięciu ze skórą.
Autor: Gosia, Kazimierza Wielka Ocena:
Super kredka do brwi! Szczoteczka dość dobra do wyczesania nadmiaru produktu z brwi. Natomiast ona mi odchodzi od kredki :/ Jeden wadliwy minus, kolor w sam raz dobrany do moich brwi, dość dobrze się utrzymuje, myślę, że zagości u mnie nie jeden raz!
Autor: Klaudia, Zakrzówek Ocena:
Plus za to, ze jest szczoteczka do wyczesywania z nadmiaru produktu do brwi. Utrzymuje sie nienajgorzej, jednak pod koniec dnia nie jest taka fajna jak zaraz po nalozeniu.
Autor: Marta, Lublin Ocena:
Rewelacyjna kredka do podkreślenia brwi. Świetny kolor, nie daje "teatralnego" efektu. Szczoteczka bardzo dobrze wyczesuje nadmiar produktu z brwi.
Zapytaj o produkt:

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

E-mail:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Poleć ten produkt:

Jeżeli chcesz poinformować swojego znajomego o produkcie, który Twoim zdaniem może go zainteresować, skorzystaj z poniższego formularza.

Do:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Możesz podać więcej adresów e-mail, rozdzielając je przecinkami
Podpis:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Treść:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij