DELIA Bio Base Wygładzająca baza pod makijaż

  • DELIA Bio Base Wygładzająca baza pod makijaż 55 ml wygładza i nawilża świetna pod makijaż Wygładzająca baza pod makijaż stanowi świetne przygotowanie skóry twarzy do makijażu. Baza doskonale rozprowadza się na skórze pozostawiając ją aksamitnie
  • DELIA Bio Base Wygładzająca baza pod makijaż
  • DELIA Bio Base Wygładzająca baza pod makijaż
Producent: Delia
Seria: Podstawowa
Ocena:
12,99 zł
Dodaj do obserwowanych
Kod katalogowy: 3577
Dostępność: Produkt niedostepny
Czas wysyłki: 24h
Koszt dostawy: 5,99 zł (Sprawdź koszty wysyłki)

Łatwy zwrot towaru

Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. W ciągu 14 dni możesz zwrócić ten towar bez podania przyczyny.
Pokaż szczegóły
14 dni na zwrot
Najważniejsza jest Twoja satysfakcja z zakupów. Zamówione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Bez stresu i obaw
Dbamy o Twoją wygodę. Dlatego oferujemy Ci wygodny system zwrotów.
Prosty kreator zwrotów
Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane sa przez prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania od nas paczki zwrotnej.

DELIA

Bio Base Wygładzająca baza pod makijaż

55 ml

  • wygładza i nawilża
  • świetna pod makijaż

Wygładzająca baza pod makijaż stanowi świetne przygotowanie skóry twarzy do makijażu. Baza doskonale rozprowadza się na skórze pozostawiając ją aksamitnie gładką i intensywnie rozświetloną. Formuła bazy została wzbogacona o składniki aktywne, m.in. kwas hialuronowy, który jest odpowiedzialny za intensywne nawilżenie skóry. Natomiast formuła SME (STAY-on Make up Effect) – zapewnia trwały makijaż oraz aksamitną gładkość skóry. Baza pozostawia skórę twarzy gładką, nawilżoną i rozświetloną, dzięki czemu makijaż wygląda efektowniej i dłużej się utrzymuje na twarzy.

Sposób stosowania: Rozprowadź bazę na twarzy, po chwili możesz przystąpić do makijażu.

Parametry techniczne:
Bazy
pod makijaż
wygładza
Zapytaj o produkt:

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

E-mail:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 25 Średnia ocena: 4.76
Ocena:
Autor: Marta, Chodel
Fajnie się rozprowadza, przystępna cena. Dobrze utrzymuje makijaż. Jestem z niej zadowolona. Bardzo wydajna :)
Ocena:
Autor: Ewa, Warszawa
Kupiłam tą bazę koleżance, była nią zachwycona, spisała się bardzo dobrze. Z tego co mówiła mi koleżanka - utrzymała nawet makijaż na weselu także, na plus :)
Ocena:
Autor: Karolina, Kraśnik
Fajnie się rozprowadza, przystępna cena. Dobrze utrzymuje makijaż. Jestem z niej zadowolona
Ocena:
Autor: Joanna, Kraków
Super baza, idealna do codziennego stosowania. Lekka, dobrze rozprowadza się na skórze i sprawia że makijaż pozostaje trwały na dłużej. Do tego duży plus to cena! Polecam! :)
Ocena:
Autor: Magdalena, Ząbki
na plus na pewno fakt, ze baza jest bezsilikonowa, a na takiej mi zalezało, nie zapycha, duza objętość za niewielką cenę, bardzo wydajna. Jednak na minus dla mnie jest jej kremowa konsystencja, nie wygładza równiez jakoś szczególnie, nie przedłuza u mnie trwałości makijazu (jednak u mnie makijaz i bez bazy bardzo długo się trzyma, więc mogłam tego efektu nie zauwazyć). Polecam raczej do uzytku codziennego niz na większe wyjścia.
Ocena:
Autor: Katarzyna, Lublin
polecam :) baza wydajna, łatwo się rozprowadza, ma neutralny zapach i przede wszystkim nie uczula (nawet klientki ze skłonnością do alergii bardzo ją chwalą), przedłuża trwałość makijażu i co najmilsze - cena - bardzo konkurencyjna :)
Ocena:
Autor: Paulina, Piaseczno
Baza ładnie rozświetla, szybko się wchłania, łatwo się rozprowadza i za tak niską cenę warto wypróbować
Ocena:
Autor: Katarzyna, Sanok
Bardzo fajna baza, super sie rozprowada. Makijaz dzieki jej uzyciu wyglada zdecydowanie lepiej. POlecam ;)
Ocena:
Autor: Marta, Godziszów
witam, uzywam od jakiegos czasu, efekt matowienia jest, pojemnosc i wydajnosc jak narazie ok. makijaz tez w miare dlugo sie utrzymuje, zapach nie jest drazniacy. z czystym sumieniem moge zarekomendowac, a nawet jezeli komus nie bedzie cos odpowiadac, to za taka cene nie warto sie zastanawiac
Ocena:
Autor: Agata, Biała Rawska
nie polecam, nie widzę wcale efektu wygładzenia twarzy i moim zdaniem nie przedłuża ona trwałości makijażu. nie podoba mi się jeszcze zapach.
Ocena:
Autor: Urszula, PUŁAWY
utrwala makijaż i mega duża pojemność za niską cenę:)
Ocena:
Autor: Karolina, Gabryelin
Warto wypróbować, dodatkowo jest bardzo wydajna.
Ocena:
Autor: Natalia, Radom
Całkiem fajna baza, łatwo się rozprowadza i utrzymuje makijaż. Warta wypróbowania.
Ocena:
Autor: Rafał, Regimin
Baza Bardzo fajnie rozprowadza się na skórze, ma dobrą konsystencję ale nie wiem czy to mój strzał w 10 jeżeli chodzi o bazę. Polecam
Ocena:
Autor: Karolina, Świdnik

Zdecydowałam się na tę bazę trochę w ciemno i mam mieszane uczucia, ale tłumaczę dlaczego. Faktycznie bardzo dobrze się rozprowadza, aplikator jest wygodny, dobrze wygładza cerę. Oczywiście później standardowo makijaż - podkład + puder, ale już po kilku godzinach mam bardzo tłustą cerę. Jak nie używam bazy to jest ok, jak tylko dam ją pod podkład to niestety się świecę. 3, więcej niestety nie mogę przyznać, bo zależało mi na tym by długo wyglądać świeżo i perfekcyjnie.

Ocena:
Autor: Anna, Łódź
Baza ładnie matowi cerę i wydłuża czas utrzymania makijażu, więc spełnia swe zadanie i mogę ją serdecznie polecić
Ocena:
Autor: Agnieszka, Lublin
Baza dobrze się rozprowadza na skórze, makijaż dłużej się utrzymuje-polecam
Ocena:
Autor: Marta, Chorzów
Rewelacyjna baza, makijaż naprawdę utrzymuje się znacznie dłużej.
Ocena:
Autor: Aleksandra, Skierniewice
Baza bardzo dobra, faktycznie wygładza, bardzo trwały jest makijaż. Polecam!
Ocena:
Autor: Paulina, PuLawy
Baza w porządku, dobrze się rozprowadza i utrzymuje. Polecam
Ocena:
Autor: Monika, Wieliczka
Baza dobrze sie rozprowadza, wygładza skóre godna polecenia:)
Ocena:
Autor: AGNIESZKA, Białystok
Baza jest bardzo dobra, fajnie się rozprowadza. Polecam
Ocena:
Autor: Agnieszka, Rybnik
Nigdy nie byłam jakoś szczególnie przekonana do baz pod makijaż. Wolałam od razu nakładac fluid. Ale ta baza zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie Stosuję ją codziennie. Łatwo się nakłada. Cera po niej jest gładka, matowa. Nałożony na nią podkład i puder na prawdę trzymają się dłużej. Jak dla mnie zakup wart zachodu Polecam!
Ocena:
Autor: Barbara, Krakow
Bardzo dobra baza, przedluza trwalosc makijazu, ladnie pachnie, dobrze sie rozprowadza. Bardzo wydajna, wszystko na plus,polecam!!:)
Ocena:
Autor: Iwona, Bytom
Baza dobrze się rozprowadza na skórze, makijaż dłużej się utrzymuje na twarzy ,dobra cena .
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij