• Eye Eyelash Adhesive Waterproof Wodoodporny klej do sztucznych rzęs, 7g
  • Eye Eyelash Adhesive Waterproof Wodoodporny klej do sztucznych rzęs, 7g

Eye Eyelash Adhesive Waterproof Wodoodporny klej do sztucznych rzęs, 7g

  • Eye Eyelash Adhesive WaterproofWodoodporny klej do sztucznych rzęs Pojemność 7 g Do rzęs w kępkach i paskach Wodoodporny Trwały Mocny Klej Eye Eyelash Adhesive Waterproof polecany jest do aplikacji pojedynczych kępek rzęs oraz w pasku. Produkt dzięki
Seria: Podstawowa
Ocena:
3,99 zł
/ szt.
Dodaj do obserwowanych
Kod katalogowy: 11609
Dostępność: Produkt niedostepny
Czas wysyłki: 24h (czas szaczunkowy)
Koszt dostawy: 7,99 zł (Sprawdź koszty wysyłki)

Eye Eyelash Adhesive Waterproof
Wodoodporny klej do sztucznych rzęs

Pojemność 7 g

  • Do rzęs w kępkach i paskach
  • Wodoodporny
  • Trwały
  • Mocny

Klej Eye Eyelash Adhesive Waterproof polecany jest do aplikacji pojedynczych kępek rzęs oraz w pasku.

Produkt dzięki wodoodpornej formule gwarantuje przedłużoną trwałość oraz komfort noszenia, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych tupu: upał, wiatr, mróz, itp. Gęsta konsystencja szybko zasycha, a po wyschnięciu staje się czarna i łatwo dopasowuje się do koloru rzęs. Nie ulega kruszeniu się.

Katarzyna, Lublin
Bardzo fajny klej. Szybko schnie ale nie na tyle szybko żeby nie można było poprawić ewentualnych usterek. Nie podrażnia oczu i jest niewidoczny. Polecam.
Hanna, Łódź
Spoko produkt aczkolwiek nie każdemu może przypasowac
Katarzyna, Warszawa
klej bardzo przecietny, opakowanie mogloby byc lepsze, ale kepki trzymaly sie cala noc wiec chyba nie jest tak zle
Sylwia, Toruń
Ogólnie bardzo dobry. Opakowanie mogłoby być lepsze, bo przed pierwszym użyciem musiałam zrobić dziurkę, żeby cokolwiek wyleciało a produktu nie ma dużo (może połowa opakowania).
Aleksandra, Radom
Niestety, ale produkt fatalny. Klej rzadki, nie klei, w dodatku opakowanie straszne. Jedyny plus to taki, że kolor dopasowuje się do rzęs.
Kamila, Rumia
Kleistość kleju fatalna. Nie klei. Ponowny zakup nie wchodzi w grę.
Zapytaj o produkt:
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
E-mail:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane

Opinie o Eye Eyelash Adhesive Waterproof Wodoodporny klej do sztucznych rzęs, 7g

3.00
Liczba wystawionych opinii: 7
Napisz swoją opinię
Za opinię otrzymasz 5 pkt.
w naszym programie lojalnościowym.
5
1
4
3
3
0
2
1
1
2
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
1/5
Kleistość kleju fatalna. Nie klei. Ponowny zakup nie wchodzi w grę.
2018-04-07
Kamila, Rumia
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 1
4/5
Spoko produkt aczkolwiek nie każdemu może przypasowac
2018-03-30
Hanna, Łódź
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
1/5
Nie polecam. W moim przypadku w ogóle nie klei, jest strasznie wodnisty. Oprócz tego śmierdzi chińszczyzną...
2017-06-16
Aleksandra, Łódź
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
4/5
klej bardzo przecietny, opakowanie mogloby byc lepsze, ale kepki trzymaly sie cala noc wiec chyba nie jest tak zle
2017-02-02
Katarzyna, Warszawa
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
2/5
Niestety, ale produkt fatalny. Klej rzadki, nie klei, w dodatku opakowanie straszne. Jedyny plus to taki, że kolor dopasowuje się do rzęs.
2016-06-17
Aleksandra, Radom
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Bardzo fajny klej. Szybko schnie ale nie na tyle szybko żeby nie można było poprawić ewentualnych usterek. Nie podrażnia oczu i jest niewidoczny. Polecam.
2016-04-30
Katarzyna, Lublin
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
4/5
Ogólnie bardzo dobry. Opakowanie mogłoby być lepsze, bo przed pierwszym użyciem musiałam zrobić dziurkę, żeby cokolwiek wyleciało a produktu nie ma dużo (może połowa opakowania).
2014-12-22
Sylwia, Toruń
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel