• Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Medium - Farbka do brwi
  • Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Medium - Farbka do brwi
  • Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Medium - Farbka do brwi

Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Medium - Farbka do brwi

  • Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Kolor: Medium Farbka do brwi Pojemność: 10 g. nadaje kształt, wypełnia brwi, podkreśla oko, łatwy w aplikacji, nie podrażnia. Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint medium  to profesjonalny kosmetyk do
Ocena:
12,90 zł
/ szt.
Dodaj do obserwowanych
Kod katalogowy: 13490
Dostępność: Produkt niedostepny
Czas wysyłki: 24h (czas szaczunkowy)
Koszt dostawy: 7,99 zł (Sprawdź koszty wysyłki)

Makeup Revolution

Ultra Aqua Brow Tint

Kolor: Medium

Farbka do brwi

Pojemność: 10 g.

  • nadaje kształt,
  • wypełnia brwi,
  • podkreśla oko,
  • łatwy w aplikacji,
  • nie podrażnia.

Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint medium  to profesjonalny kosmetyk do stylizacji brwi. Kosmetyk ma kremową konsystencję , dzięki czemu łatwiej jest uzyskać naturalny efekt. Stylizację należy wykonać po ukończeniu makijażu, w szczególności po nałożeniu pudru. Kosmetyk pomaga w osiągnięciu idealnego kształtu i objetości brwi. Farbka o długotrwałej formule, utrzymuje się na brwiach cały dzień oraz świetnie stapia się ze skórą. Przy pomocy farbki można wypelnić całe brwi lub domalowac pojedyncze włoski. 

Sposób użycia: Wyciśnij odrobinę produku na zewnętrzną stronę dłoni. Za pomocą skosnie ściętego pędzla aplikuj produkt na brwi. 

Iwona, Lublin
Polecam! Bardzo ekonomiczne opakowanie, używam od prawie roku i wciąż mam jeszcze polowe opakowania, bardzo trwały, nie ściera się, jedyny minus to fakt że wpada w rude tony.
Aleksandra, Wrocław
fajny produkt, jednak brakuje odcienia ciemnego brązu, kolor medium wpada niestety w rudawe tony, dlatego mieszam ten kolor z odcieniem dark i wychodzi ładny ciemny brąz. Na brwiach utrzymuje się cały dzień, polecam
Kamila, Lublin
Rewelacja!!!Niezastąpiony produkt do brwi. Miałam przyjemność testować podobny z Sephory, kilka razy droższy. Nie ma różnicy, nie warto przepłacać. Extra jakość, trwały efekt. Polecam!
Dorota, Warszawa
konsystencja ok, jednak z tą trwałością to bym nie przesadzała. Ja nie widzę rudych tonów, raczej hmm... różowe ale może to zależy od koloru brwi. Dla mnie niestety za jasny ale zmieszany z odrobiną ciemnego cienia daje rade
Anna, Warszawa
Dobra konsystencja, łatwo sie ja nakłada jednak po wyschnięciu farbka posiada lekko rudawy odcień w sobie i średnio gra z polskim naturalnym kolorem włosów, ja ją mieszkam z kolorem czarnym i wychodzi ok.
Jolanta, Elblag
Produkt bardzo długo trzyma się na brwiach. Wszystko super tylko kolor trochę rudawy. Zastanawiam się nad kupnem tego ciemnego i mieszania ich ze sobą.
Zapytaj o produkt:
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
E-mail:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane

Opinie o Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Medium - Farbka do brwi

4.12
Liczba wystawionych opinii: 8
Napisz swoją opinię
Za opinię otrzymasz 5 pkt.
w naszym programie lojalnościowym.
5
3
4
3
3
2
2
0
1
0
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
5/5
Polecam! Bardzo ekonomiczne opakowanie, używam od prawie roku i wciąż mam jeszcze polowe opakowania, bardzo trwały, nie ściera się, jedyny minus to fakt że wpada w rude tony.
2016-05-15
Iwona, Lublin
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
4/5
konsystencja ok, jednak z tą trwałością to bym nie przesadzała. Ja nie widzę rudych tonów, raczej hmm... różowe ale może to zależy od koloru brwi. Dla mnie niestety za jasny ale zmieszany z odrobiną ciemnego cienia daje rade
2016-03-16
Dorota, Warszawa
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
3/5
świetnie się utrzymuje na brwach, trwały fajna konstytencja. Dobrze się nakłada neistety kolor zbyt ciepły - mlczno-ruda czekolada
2016-02-29
Anna, Zielona Góra
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
fajny produkt, jednak brakuje odcienia ciemnego brązu, kolor medium wpada niestety w rudawe tony, dlatego mieszam ten kolor z odcieniem dark i wychodzi ładny ciemny brąz. Na brwiach utrzymuje się cały dzień, polecam
2015-04-08
Aleksandra, Wrocław
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
4/5
Dobra konsystencja, łatwo sie ja nakłada jednak po wyschnięciu farbka posiada lekko rudawy odcień w sobie i średnio gra z polskim naturalnym kolorem włosów, ja ją mieszkam z kolorem czarnym i wychodzi ok.
2015-02-17
Anna, Warszawa
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
5/5
Rewelacja!!!Niezastąpiony produkt do brwi. Miałam przyjemność testować podobny z Sephory, kilka razy droższy. Nie ma różnicy, nie warto przepłacać. Extra jakość, trwały efekt. Polecam!
2015-02-09
Kamila, Lublin
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
4/5
Produkt bardzo długo trzyma się na brwiach. Wszystko super tylko kolor trochę rudawy. Zastanawiam się nad kupnem tego ciemnego i mieszania ich ze sobą.
2015-01-18
Jolanta, Elblag
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
3/5
Farbka ma dobrą konsystencji i naprawdę długo trzyma sie na brwiach. Makijaż brwi trzyma się cały dzień. Jednak nie podoba mi sie jej ciepły odcień, lekko wpada w rudy kolor, gdyby była w odcieniu takiej gorzkiej czekolady naprawde byłaby świetna.
2015-01-13
Olga, Żyrzyn
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel