Program lojalnościowy

W trosce o zadowolenie naszych Klientów opracowaliśmy Program Lojalnościowy. Każdy Klient może przystąpić do Programu Lojalnościowego i odbierać nagrody. Prosimy o zapoznanie się z poniższym Regulaminem Systemu Punktowego.

 

Regulamin Systemu Punktowego w serwisie eKobieca.pl

Punkty naliczane są tylko zarejestrowanym Klientom sklepu eKobieca.pl

W ramach Systemu Punktowego Klient może zdobyć punkty na 2 sposoby:

  • Kupując produkty na stronie eKobieca.pl. Każda złotówka wydana na zakup produktów w sklepie to jeden punkt.

  • Pisząc opinie o zakupionych produktach.

Przed dokonaniem zakupu czy wystawieniem opinii, Klient musi zalogować się w sklepie. Dokonanie tych operacji bez wcześniejszego logowania się nie będzie premiowane punktami.

Zdobyte punkty można wykorzystać tylko w sklepie eKobieca.pl

Punkty nie mogą być wymienione na gotówkę.

Za punkty można nabyć tylko te produkty, które mają przypisaną określoną wartość punktową.

Klient nie może przekazać swoich punktów osobom trzecim.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmian asortymentu w ramach Produktów za punkty, dodawania i odejmowania produktów do programu oraz zmiany ilości punktów przypisanych do konkretnego produktu.

 

Jak przystąpić do Programu?

Każdy Klient, który chce przystąpić do programu lojalnościowego powinien się zarejestrować.
Można to zrobić podczas składania zamówienia lub kliknąć w przycisk „Rejestracja nowego konta” - po prawej stronie w Strefie Klienta.
Przed dokonaniem zakupów należy się zalogować.

 

Punkty za zakupy 1zł= 1 punkt

Punkty za wybrane zakupy naliczane są każdemu zarejestrowanemu Klientowi po zaksięgowaniu płatności za dane zamówienie. Za każde 1 zł wydane na zakupy w sklepie eKobieca.pl Klient otrzymuje 1 punkt.

Aktualną ilość punktów każdy Klient może sprawdzić logując się do swojego profilu i klikając "Twoje konto".

Klient sam decyduje kiedy chce wykorzystać zdobyte punkty na zakupy. Zgromadzone punkty może w całości przeznaczyć na zakupy lub też wykorzystać tylko ich część lub dokonać zakupów bez wykorzystania punktów.

 

Zakup Produktów za punkty

Zalogowany do sklepu Klient, który zgromadził odpowiednią ilość punktów może dokonać zakupu Produktów za punkty. 

Aby kupić produkt wykorzystując zgromadzone punkty należy przed włożeniem produktu do koszyka zaznaczyć kwadracik [ ] Kup za punkty.

 

Klient może kupić:

  • tylko Produkty za punkty (i wówczas ponosi jedynie koszty przesyłki),

  • zakupić Produkty za punkty i produkty ogólnie dostępne,

  • dokonać zakupów bez wykorzystania punktów, aby zgromadzić ich większą ilość i móc później wybrać produkt za większą ilość punktów.

     

Moment naliczania punktów na konto:

za wystawienie opinii: po zaakceptowaniu opinii (moderacja następuję w ciągu kilku dni od wystawienia opinii)

- za zakup z opcją odbiór osobisty: w czasie ok jednego tygodnia od odebrania zamówienia.

- za zakup z opcją płatności pobranie: wpłaty od kurierów za pobrania księgujemy dwa razy w miesiącu, czyli na konto klienta powinny trafić w czasie max 2-3 tyg od wysłania zamówienia. 

W razie jakichkolwiek problemów, prosimy o kontakt.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij